Sıkça Sorulan Sorular

Rainwater Su Arıtma Sistemleri Hakkında Aklınıza Takılanlar

Sıkça Sorulan Sorular

Rainwater iDrink Su Arıtma Sistemleri hakkında en çok merak edilen konular ve sıkça sorulan sorular.
Şebeke suyu, Rainwater Su Arıtma cihazlarına gelmeden önce yeteri kadar temiz değil mi?
Bu aslında sizin “yeterlilik” anlayışınıza bağlıdır. Bir çok yerin su kalitesinin iyi durumda olduğu doğrudur. Fakat suyunuz halen, kokusunu ya da tadını alamayacağınız sizin için zararlı çeşitli kirliliklerle yüklü olabilir. Rainwater bunları alır ve olması gereken doğru, mükemmel seviye getirir.
Araştırmalar şehir şebeke suyunun temiz olduğunu söylüyor. Neden endişe edeyim?
Rainwater Su Arıtma cihazı suyun sertliğini nasıl iyileştiriyor?
Sodyum, Rainwater’un arıttığı suda ne kadar bulunur?
Evimden taşınırsam cihazlarımı ne yapmam gerekecek?
Rainwater Su Arıtıcısı suyun Ph’ını değiştirir mi?
Rainwater’a verdiğim parayı zamanla geri alabilir miyim, kazancım ne olacak?
Filtreler garanti kapsamına girer mi?
Garanti Kapsamı Nelerdir?
Fiyatlar neden değişken? Neden farklı fiyat aralıklarında ürünler var?
Ürün kendini ne kadar sürede amorti eder?
Ürün çok yer kaplıyor mu?
Montaj esnasında tezgâhım zarar görecek mi?
2 Musluk yerine alternatif var mı?
Mevcut sebilim kullanım dışı mı kalacak?
Sistem, mineralleri alıyor mu?
Sistem kaç filtrelidir? Filtrelerin içinde ne vardır? Filtreler doğal mıdır ve ne işe yararlar?
Filtre değişim zamanını nasıl takip edeceğim?
Filtre değişim sıklığı nedir? Filtre fiyatı nedir ve 10 yıla kadar aynı kalitede su verecek mi?
Neden paslanmaz çelik tank tercih etmeliyim?
Filtreleri kolay değiştirebilir miyim?
Arıtma sisteminin sertifikasyonu ve su analiz raporu olması neden önemlidir?
Üründen memnun kalmazsam iade edebilir miyim?
7/24 Kesintisiz Hizmet

7/24 Kesintisiz Hizmet

Her türlü teknik sorun ve taleplerinize tek bir numarayla "444 04 20" Rainwater iDrink Müşteri Hizmetlerinden 7/24 kesintisiz ulaşım imkanı. 

Kartuş değişimi, teknik arıza gibi taleplere 5 saat içinde yerinde çözüm ve Sigorta Desteği

İster Dönüştürün İster Değiştirin

İster Dönüştürün İster Değiştirin

"Eski Sebilinizi İsterseniz Dönüştürelim İsterseniz Yenisini Verelim"

Markası, modeli ne olursa olsun mevcut sebilinizi Rainwater iDrink Arıtma Sistemine bağlayabilir ya da farklı ihtiyaçlarınıza yanıt verebilecek yeni sebil teknolojilerini kullanımına sunabiliriniz.

İletişime Geçin
Eylem Çağrısı Logo

Bayilik / Teknik Servis / Çözüm Ortaklığı

Türkiye'nin Alkali Su'da 1 Numaralı Sistemi için Bayimiz, Teknik Servisimiz veya Çözüm Ortağımız olmak isterseniz, sizleri bekliyoruz.

10 Yıl Garanti (2+8)

10 Yıl Garanti (2+8)

En İyi Fiyat + Orjinal Yedek Parça Garantisi

En İyi Fiyat + Orjinal Yedek Parça Garantisi

Maksimum 3 Saatte Servis Desteği, Geçici Cihaz Temini

Maksimum 3 Saatte Servis Desteği, Geçici Cihaz Temini

Koşulsuz 100 Gün İade Garantisi

Koşulsuz 100 Gün İade Garantisi

24 Saat Call Center Desteği

24 Saat Call Center Desteği

Su Basma Riskine Karşı 10 Yıl Sigorta

Su Basma Riskine Karşı 10 Yıl Sigorta

Ücretsiz Danışma Hattı

0850 221 2 444

Müşteri Hizmetleri

444 0 220

Online İletişim

E-Bülten

Hizmetlerimiz ve kampanyalarımız hakkındaki yeniliklerden haberdar olmak için E-Bülten'imize abone olun